Termeni și Condiții
Magazinul online VERES AMANET UNIVERSAL este administrat si detinut prin intermediul site- ului www.veresamanetuniversal.ro de catre Vrs 85 Group Srl, cu sediul în Sânnicolau Mare, Str. Gheorghe Lazăr, nr. 13, Bl L5, Sc. C și D, pe colț, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul : J35/1244/2013, cod unic de inregistrare RO31635283. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta. Administratorul site-ului www.veresamanetuniversal.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.
Vrs 85 Group Srl cu punctul de lucru în, identificat prin CUI RO31635283, înregistrat la Registrul Comerțului sub nr.: J35/1244/2013
Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului: Sânnicolau Mare, Str. Gheorghe Lazăr, nr. 13, Bl L5, Sc. C și D, pe colț
Adresă de e-mail: vrs_vrs@yahoo.ro
Telefon: +40 723 202 686
- Livrarea produselor
Livrarea produselor de către VRS 85 GROUP SRL se face în format fizic transmise via compania de curierat Fan Courier, în termen de 3-4 zile lucrătoare sau Cargus, în timp de 4-5 zile lucrătoare după confirmarea comenzii prin email.
Costul livrării este de 20 de Lei pentru comenzile cu valoarea mai mica de 500 de lei. Pentru comenzile cu o valoare peste 500 lei, costul transportului este gratuit.
Adresa de e-mail setată în formularul de finalizare a comenzii este foarte importantă deoarece informațiile legate de produsul achiziționat vor fi transmise via e-mail.
Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri. Inainte sa primiti coletul, vei fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.
Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de VRS 85 GROUP SRL.
Pentru detalii sau întrebări despre livrarea produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: vrs_vrs@yahoo.ro
- Returnarea produselor
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului fără a indica un motiv. Pentru solicitarea rambursării, returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe www.veresamanetuniversal.ro va trebui să contactați VRS 85 GROUP SRL prin completarea unui formular de retur.
Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail despre situația notificării în maxim 3 zile lucrătoare. Solicitările de rambursare, returnare sau schimb se acceptă în maxim 14 zile de la data primirii comenzii.
Pentru produsele achitate de către client cu plata online cu card bancar prin intermediul Netopia Payments, restituirea banilor în caz de retur se va face în contul din care s-a făcut plata.
În cazul în care produsul returnat a fost achitat prin ramburs, clientul trebuie să transmită IBAN-ul contului în care dorește să i se restituie banii la adresa vrs_vrs@yahoo.ro.
Suma de bani va fi restituită în cel târziu 14 zile după confirmarea returului.
Conditii obligatorii pentru acceptarea returului
- Produsele returnate trebuie să se regăsească în starea în care au fost primite de către client.
- Produsele nu trebuie să conțină coduri de acces, conturi personale și să fie resetat la setările din fabrică.
- Nu se acceptă pentru retur produsele care nu sunt trimise în starea în care au fost primite de către client.
- Nu se acceptă pentru retur telefoane noi care au fost desigilate și activate de către client
- Costul de transport, retur și taxe vamale în cazul returului produselor, este suportat în totalitate de către client cu excepția în care se indică altfel. Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de către VRS 85 GROUP SRL se va face în termen de 10 zile calendaristice de la data denunțării contractului de cumpărare, prin aceeași metodă de plată aleasă de către client.
- În cazul în care compania de curierat vă livrează comanda sau pachetul ridicat din Easybox are urme vizibile de lovituri, este turtit, este umed, este deschis etc. nu acceptați livrarea și depuneți o sesizare la livrator direct sau la serviciul de curierat, în care să fie menționat motivul refuzului.
- În cazul în care produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau ambalajul original lipsește sau este deteriorat, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri, etc., compania noastră are dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă datorită acestor neconformități ale produselor va scădea din contravaloarea produselor o sumă care este apreciată de VRS 85 GROUP SRL, prin intermediul site-ului web www.veresamanetuniversal.ro, restituind clientului o sumă proporțională apreciată cu aceste neconformități.
- Dacă clientul refuză oferta de restituire a contravalorii apreciate de VRS 85 GROUP SRL, acesta având posibilitatea de a primi din nou produsul returnat, neconform cu această politică, totodată suportând contravaloarea reexpedierii (taxelor de livrare) produsului.
- Clientul se obliga ca la returnarea produsului / refuzul coletului sa restituie bunul achizitionat. Orice forma de inlocuire, sustragere a bunului constituie infractiunea de inselaciune, prevazuta si incriminata de disp. art. 244 Cod Penal.
- De asemenea, în cazul produselor deteriorate sau neconforme, trebuie facută o cerere de retur așa cum este indicat mai sus. Prejudiciul trebuie descris în detaliu și trebuie atașate fotografii care să demonstreze amploarea acestuia în termen de 3 de zile de la primirea comenzii. Vă rugăm să trimiteți toate detaliile la formularul de contact corespunzător.
- Cererile de retur se pot anula accesând formularul de contact. Pentru anulare, este necesar să introduceți numărul comenzii.
PAȘI PENTRU RETUR:
- Se completează formularul de retur pentru a avea cererea înregistrată
- Se trimite produsul cu toate accesoriile primite, în cutia originală la adresa următoare:
Nume: VRS 85 GROUP SRL
Adresa: Str. Gheorghe Lazăr, nr. 13, Bl L5, Sc. C și D,
Telefon: +40 723 202 686
- Costul transportului pentru retur este suportat în totalitate de către client.
- Coletul se va trimite fără ramburs, plata urmând să se facă doar prin transfer bancar.
- Se trimite IBANUL la adresa contact. vrs_vrs@yahoo.ro, iar plata se va efectua în termen de 14 zile.
- Metode de plată acceptate
- Plata Online, cu cardul
Dacă alegeți plata online, dupa introducerea datelor în formularul de finalizare a comenzii, alegeți metoda de plată „Plata online” si veți fi redirecționat către procesatorul de plăți Netopia Payments, unde veți introduce datele cardului dumneavoastră. Pentru aceste tipuri de plăți veți beneficia de securitatea bancară pentru tranzacționarea online, garantată de Netopia Payments.
VRS 85 GROUP SRL nu stochează și nu are acces la datele cardului dumneavoastră.
Plata online prin card bancar: sunt acceptate cardurile VISA si MASTERCARD (inclusiv Maestro, cu conditia sa detina cod CVV2/CVC2).
Pentru comenzile achitate online, in cazul in care plata nu este efectuata intr-un interval de maxim 4 ore de la plasarea comenzii, aceasta va fi anulata automat din sistem, cu status plata esuata.
- Plata ramburs, numerar la livrare
În cazul în care alegeți plata la livrare, veți achita contravaloarea comenzii la primirea produsului de către agentul firmei de curierat. Acesta vă va înmâna o chitanță pentru suma achitată.
VRS 85 GROUP SRL oferă livrare cu posibilitatea verificării produsului la primire pentru produsele pana in suma de 3000 RON. Acest lucru presupune că la momentul predării coletului către dumneavoastră, curierul vă va oferi câteva minute pentru a-l deschide și a verifica dacă acesta conține produsul comandat, in prezenta acestuia. Dacă starea produsului nu corespunde cu imaginile și mențiunile de pe site, puteți refuza coletul pe loc, iar acesta se va întoarce la noi fără costuri suplimentare pentru dumneavoastră. De asemenea, telefoanele mobile dispun de o perioadă de 14 zile de retur în care puteți trimite telefonul înapoi, dacă nu sunteți mulțumit de el, costul returului fiind suportat integral de catre client.
Dispozitii finale
Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe site si care nu este deja tratata de niciun articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila în termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre utilizator. In cazul în care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti.
Formular retur